Contact

Heeft u een vraag over het spoor? Check dan eerst de veelgestelde vragen:

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Onze medewerkers helpen u dan graag telefonisch, per e-mail of social media verder. U kunt bij hen ook terecht met klachten, opmerkingen en complimenten.

Telefoon

Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.30 uur kunt u terecht met vragen, klachten, complimenten en meldingen over het spoor.

Het team Publiekscontacten is bereikbaar via telefoonnummer: 0800 - 776 72 45 (gratis).

In noodgevallen (zoals onveilige situaties op het spoor of ernstige hinder) kunt u altijd bellen. Ook in het weekend, 's avonds of 's nachts.

E-mail

U kunt ons ook per e-mail bereiken. Vul daarvoor het contactformulier in. U hoort dan binnen 5 werkdagen van ons.

Social media

Volg ProRail via Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest en YouTube. Ons webcareteam staat op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Bekijk wat ProRail doet op social media.

Op bezoek bij ProRail?

ProRail heeft meerdere bezoeklocaties. In het overzicht van onze vestigingen vindt u vestigingsinformatie en routebeschrijvingen.