Contact
Heeft u een vraag over het spoor? Check dan eerst de veelgestelde vragen:
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Onze medewerkers helpen u dan graag telefonisch, per e-mail of social media verder. U kunt bij hen ook terecht met klachten, opmerkingen en complimenten.
Telefoon
Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.30 uur kunt u terecht met vragen, klachten, complimenten en meldingen over het spoor.
Het team Publiekscontacten is bereikbaar via telefoonnummer: 0800-7767245 (gratis).
In noodgevallen (zoals onveilige situaties op het spoor of ernstige hinder) kunt u altijd bellen. Ook in het weekend, 's avonds of 's nachts.
U kunt ons ook per e-mail bereiken. Vul daarvoor het contactformulier in. U hoort dan binnen 5 werkdagen van ons.
Social media
Volg ProRail via Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram en YouTube. Ons webcareteam staat op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Bekijk wat ProRail doet op social media.
Op bezoek bij ProRail?
ProRail heeft meerdere bezoeklocaties. In het overzicht van onze vestigingen vindt u vestigingsinformatie en routebeschrijvingen.