Geen treinverkeer tussen Oisterwijk en Boxtel door grote brand
Nieuws
13 juni 2022
Als gevolg van een uitslaande brand in een aanmaakblokjesfabriek in Oisterwijk is er geruime tijd geen treinverkeer mogelijk geweest tussen Oisterwijk en Boxtel. Nu rijden de treinen weer.
Nog niet onder controle
De brand brak vanmorgen uit. De brandweer moest de brandslangen over het spoor leggen waardoor er geen treinen konden rijden. Halverwege de middag werd het treinverkeer weer opgestart.
Meer nieuws
-
Treinen rijden weer volgens dienstregeling van en naar Utrecht
10 juni 2026
-
De grootste wensen komen uit tijdens de Spoorwensdagen
2 juni 2026
-
Herdenkingsmomenten bij stationsgebouw Vught
29 april 2026