Veel zomerwerk op de planning
Ook deze zomer werken we op verschillende plekken aan spoor en stations. Dit jaar meer dan ooit. Reizigers dienen rekening te houden met minder of geen treinen en omwonenden met eventuele overlast.
Lees meerHoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
Veelgestelde vraag
Je hebt je opgegeven voor onze e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt. Het aantal e-mails dat je krijgt hangt af van het aantal werkzaamheden in je omgeving.
Je ontvangt standaard 14 dagen voorafgaand aan de werkzaamheden een e-mail. Hierin staan de werkzaamheden van de veertien dagen die volgen. Bij spoedwerkzaamheden waarbij we veel hinder verwachten ontvang je zo snel mogelijk een e-mail.
Je kunt de frequentie niet zelf bepalen. Wel kun je de mailservice tijdelijk stopzetten via https://mijnprorail.prorail.nl.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?