Veel zomerwerk op de planning
Ook deze zomer werken we op verschillende plekken aan spoor en stations. Dit jaar meer dan ooit. Reizigers dienen rekening te houden met minder of geen treinen en omwonenden met eventuele overlast.
Lees meerIk heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
Veelgestelde vraag
Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn aanmelding voor de e-mailservice voor Spoorwerk in mijn buurt.
Controleer eerst je spam-folder. Het kan zijn dat de bevestigingsmail hierin terecht is gekomen.
Het is ook mogelijk dat je e-mailadres niet goed hebt ingevuld. Staat je inschrijving nog open, controleer dan je e-mailadres en pas deze aan. Heb je je inschrijving al afgesloten? Maak dan opnieuw een account aan met het juiste e-mailadres. Als je e-mailadres niet binnen 48 uur bevestigd wordt, vervalt je aanvraag automatisch. Je e-mailadres verdwijnt dan uit ons systeem.
Kom je er echt niet uit, neem dan contact met ons op.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?