Waarom krijg ik geen infor­matie over werkzaam­heden aan het spoor?

Veelgestelde vraag

Sinds 2019 informeren we omwonenden van het spoor zo veel mogelijk op een digitale manier. Er wordt nu gewerkt. Jij krijgt geen e-mails van ons, maar je buren wel. Hoe kan dit?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Je hebt je nog niet ingeschreven voor onze e-mailservice. Dit moet je eenmalig doen.
  • Je woont net iets verder dan 300 meter van de plek waar de aannemer aan het werk is. We versturen in een dergelijk geval geen e-mail. 
  • Wanneer de aannemer op het laatste moment de werkzaamheden intekent, krijg je hier alleen een e-mail van als we hier veel hinder van verwachten. In deze gevallen zijn de werkzaamheden wel te zien op de kaart. Je komt hier eenvoudig door op onze Spoorwerkcheck je postcode en huisnummer in te vullen. In deze gevallen sturen we je geen e-mail. Dit doen we om te voorkomen dat we je overspoelen met mails.
  • De aannemer is vergeten de werkzaamheden in te tekenen. In dit geval zijn de werkzaamheden niet zichtbaar. We verzoeken je dit aan ons door te geven via 0800-7767245 of via ons contactformulier.
  • We hebben problemen op ict-gebied. We lossen deze altijd zo snel mogelijk op. Wanneer je geen verbinding kunt krijgen met onze website geef dit dan door via 0800-7767245 of via ons contactformulier.

Meer over:

Spoorwerkcheck

Woon of werk je binnen 300 meter van het spoor? Maak dan gebruik van onze spoorwerkcheck. Je ziet direct welke werkzaamheden in jouw buurt gepland staan.

Dit veld is verplicht en accepteert alleen cijfers en letters en geen spatie

Dit veld is verplicht en accepteert alleen cijfers